torsdag 15. januar 2009

Endeleg - etter 13 år...

... har eg kjøpt meg støvlar. Og eg bur i Bergen...!!?!?!

I know... kva har eg tenkt på, eller rettare sagt; kva har eg tenkt med dei siste "par" åra? Vel, var der noko eg hata over alt på jord når eg vaks opp så var det regntøy. Heller våt og kald den gongen...

Har klart meg rimleg lenge her i byen utan regntøy. No har eg derimot eit par regnjakker/kåpar, endeleg eit par skikkelege støvlar (Ilsa Jakobsen, anskaffa idag), men regnbuksa er på utlån frå Tove. Så har eit bitte lite stykke att å gå :)

Støvlane har eg faktisk sikla på i ca 2 år, og med eit par ekstra lappar i lommeboka etter jula ifjor så var eg lur nok til å tenkje på støvlane denne gongen. Så tusen takk mamma og pappa :)

4 kommentarer:

Tove sa...

Slitan! Får håpe de holder det de lover og gir oss regn i morgen tidlig, da... *s*

Petunia sa...

Slitan! Jeg har make, bare med hvite lisser og er veldig fornøyd!
Verdt hver krone!

oddis sa...

Gratulerer med nye fjonge støvler

Irene sa...

Niiice, det er nesten en must å ha slike støvler i Bergen. Ønsker deg en strålende helg!!