mandag 12. november 2007

Siste dagen i paradiset...

Da var siste dag kommet her paa rette siden av kloden...

Dessverre saa faar eg ikkje last ned bilete fraa turen og lagt ut her i Mexico, saa bilete skal det bli i massevis naar eg kjem heim tysdag kveld eller iloepet av onsdagen. Har tatt sinnsjukt mage bilete og skal eg seie :)

Vi har besoekt Chichen Itza (mayaruiner), Coba (mayaruiner framleis under utgraving), vore paa katamaran-tur til Isla Mujers (Damens oey), eg har dykka 6 dykk og sett skillpadder og andre kjekke dyr, sola oss mykje, drukke ein del Strawberry Daquiri (sikkert ein del eg kjenner som skulle likt aa sett det), vore paa klubbar, sett ildshow, snakka med folk fraa mangen land... I det store og det heile saa har vi kosa oss.

Imorgon, over 1500 bilete seinare av severdigheiter og ny venner saa maa vi ta flyet heim :( Vi har alt proevd aa bytta med nokon svenskar som har 1 veke att, men dei ville jaggu meg ha peng for det.

Vel, alle maa kosa seg vidare i heimlandet saa kjem vi snart tilbake.

Ingen kommentarer: