søndag 15. juni 2008

Baskecase sock

Dette er sokkane som Irene strikka i mai, eg er litt seinare, men pytt...

Det var når eg såg bloggen til han som har laga oppskrifta til desse sokkane at eg bestemte meg for å prøva å laga sokkane. Eg er nemleg ein STOR Disney-fan... Criminy Jickets aka Jiminy Cricket, og for dei som ikkje er sikker på kva karakter det er så er det gresshoppen i Pinocchio, han som synger "When you wish apon a star".

Men ein ting lærte eg etter å ha sett på sokkane som Irene laga, eg måtte hugsa å telja mønsteromgongane.

Desse sokkan er laga av den andre typen garn eg fekk frå Sokkegarnklubben. Dette heiter Cascade Yarns - Sassy stripes. Dette garnet syns eg var veldig behagleg å strikka med og det var veldig godt på foten (klør ikkje) og det varma :) Det består av 75% new wool og 25% nylon, 50 g tilsvarar ca 200m. Strikkast på pinne 2.5. Gjev dette garnet terningkast: 5

1 kommentar:

Irene sa...

Flotte sokker, og lurt å sjekke at sokkene blir like, ja.