torsdag 12. juni 2008

Min fantastiske sommarkonsert

Band: Foo Fighters
Oppvarmingsband: Queens of the Stone Age
Dato: 11. juni 2008
Stad: Koengen, Bergen
Publikum: ca 20 000

Då var endeleg dagen komt då eg skulle få bruka konsertbilletten min. Værmessig så har eg (og Tove) vore rimleg engsteleg den siste veka, men værgudane har gjordt dei fleste meldingar gjennom veka til skam. Sjekk kor flott vær me fekk, opplett, sol til tross for at det var kaldt. Tove får ein god del av æra for det fine været, ho hadde teke på regnbuksa for å halde regnet unna :)
Det gjekk kjapt å komma seg inn på området. Vi fant til og med ut at vi skulle våga oss innanfor inngjeringen rett foran scenen. Genialt var det faktisk, for der fant vi den perfekte haugen som vi kunne stå på og sjå konserte frå. Det mest geniale med haugen var dumpa som var rett foran den, så der stod sjeldan folk :)

Queens of the Stone Age entra scenen så godt som akkuratt 19:30 og spelte i 1 time. Har berre sett eit par videoar og høyrt litt på platene deira før konserten, men definitivt nok til å vita at eg likar stilen deira. Eg syns dei var veldig dyktige, i avisene vert det sagt at dei fekk lida under vinden og at vinden øydelagde lyden for dei. Der vi stod merka ikkje eg noko til det. Kjem nok til å handla eit par cd'ar til med desse karane :)
Etter ein del ombygging av scenen etter QOTSA så kom Foo Fighters på scena og folk var elektriske. Foo Fighters og Dave Grohl var ufatteleg dyktige frå første stund. No var det berre å finna godstillingen der ein stod og nyta konserten. Kjekt å vita på førehand at Foo Fighters pleie spele i ca 2 timar, så ein viste der var mykje godt i vente :)
Alle som har sett iallefall ein musikkvideo med bandet veit at Dave Grohl har kameratekket. Litt ut i konserten byrja han nemleg å sjekke utsjånaden etter det han såg på skjermen som var satt opp til høgre for scena. Eg DIGGAR dette bilete eg klarte å knipsa av han då :)
Som seg hør og bør når ein er i ein ny by og møtar nye folk så introduserar ein seg/kvarandre. Dave Grohl hadde det ein trygt kan kalla ein lang og morosam introduksjonsrunde av dei som var på scena. Om dette utartar seg likt på alle konsertar likar eg å tvila på. Ikveld så byrja han så fint med å introdusere mannen på keyboard, som laga nokon smålydar og Grohl satt eit spørsmålsteikn ved om var musikk eller ei. Så blei bandets elektrisk gitar introdusert, Chris Shiflett, han bestemte seg trulegvis for å ta att for keyboardistens manglande bidrag og blei til slutt stoppa av Grohl. Så var det bassisten Nate Mendel som fekk rampelyset, han viste ikkje tegn til å spele ein akkord ein gong. Men publikum skulle ha litt av alle, så etter mykje risting på hovudet og med litt hjelp frå resten så fekk han vridd ut eit par strofar (Grohl virka litt overraska over at folk ville ha bass-solo...). Så var det gitaristen sin tur, etter ein god del overtaling frå Grohl så kom han med kanskje 3 akkordar (var vist flau han og). Så kom dama med strykeinstrumenta, Jesse Greene, og spelte litt mot Grohl. Så var det dags for kveldens høgdepunkt, utanom konserten, mannen som bl.a spelte triangelet... Etter ein del oppmuntring frå publikum og risting på hovudet av han og så stilte han seg opp med triangelet og spelte. Beviset er under. Grohl påpeika etterpå at the Star of the show seemed to be the guy with the triangle :) Sist men ikkje minst kom trommisen, Taylor Hawkins sin tur og han fekk gleden av å fortsetja konserten. Heile denne episoden var veldig minneverdig og eg lo nesten så eg grein :)
Dessverre, som alt anna, så måtte klokka passere 23:00 og byens beboara har rett på ro for kvelden. Skulle haldt ut eit par songar til eg om dei hadde ville spelt dei, men for all del, det er arbeidsdag (dessverre) i morgon så ein fekk tusla ut og finna ein buss. Heldigvis så var været framleis lovande...
Trur alle vi (altså: meg, Tove, Britt, Jannicke, Espen og Kristian) som stod på haugen (som vi prøvde å forsvara med livet) innanfor inngjerningen er eininge om at konserten var bra, veldig bra :)

3 kommentarer:

oddis sa...

Høres ut som en bra kveld. Vet om mange spm har kjøpt billetter for å høre QOTSA

Tove sa...

Med unntak av dårlig middag og fallende speilskap og medførende rot over hele forb.... badet var det en bra aften, ja. Bedre enn Kiss, men regner med Metallica blir enda bedre.... ;-)
Ja, og så kunne godt bussturen hjem vært ca. 30 minutter kortere....

Veronica sa...

HELDIGGRIS!!!

Å ligge i sengen mens noen prøver å selge billetten en har hatt liggende i skapet siden forhåndssalget av konserten begynte er surt!

Krysser fingrene for at de kommer tilbake til Bergen og gir en like bra konsertopplevelse med meg blant publikum!