onsdag 18. mars 2009

Veldedig strikking

Vi er av og til ein liten gjeng som møtast på Huset Pub i sentrum for å strikka. Vanlegvis skjer dette på torsdagar etter jobb, iallefall har det vore dagen som er blitt valgt så langt. På desse treffa våre så er det strikking og preiking som står høgst på lista. Ein torsdag nyleg kom vi inn på tema restegarn. Kristin hadde komt over ei dame ein stad som elska å laga pledd av restegarn og som gjerne tok imot restar frå alle berre dei var minst 2 m lange. Så gjekk preiket livleg vidare ei stund, så no har vi funne ut at restegarn som det kan strikkast huer til premature babyar av skal så gjerast, resten utover det kan dama få :)

Eg blei så inspirert at då eg kom heim den kvelden fant eg fram restegarn med ein gong. Satt meg ned på Ravelry og fant ein del oppskrifter til huer.

Har som bilete over visar strikka 5 huer til no, dei fleste på laurdagen som var. Det er jo så kjapt og greitt å strikka desse medan ein ser på noko meiningslaust på TV :)

2 kommentarer:

Veronica sa...

5 luer av restegarn og de fleste forrige lørdag...!!!
Vanvittig!
Jeg kommer aldri til å strikke sammen med deg igjen. Kommer til å se ut som jeg spilles i sakte film ved siden av deg... :-P

Jeg er imponert!

Mooncat sa...

Du er en racer på pinnene Lene. Det visste jeg jo forsåvidt da...
Cudos til deg for fine premature luer