lørdag 28. mars 2009

Vårleg fotosafari

Eg og Tove fant været idag uimotståeleg og pakka kamera i veskene og tok turen til Gamlehaugen.

Eg kom til Bergen i 1996, men dette er faktisk fyrste gongen eg var på Gamlehaugen. Det var deilegt, mildt sagt. Været var nesten upåklageleg, litt kjøling vind i ny og ne. Gamlehaugen var ikkje åpen for omvisning, men vi har jo tidlegare uttalt at ein alltid bør ha grunnar til å komma tilbake til severdigheitar. Så til sommaren...

Eg og måtte her legge ut eit bilete av hestehovane vi fant oppi bakkane på Gamlehaugen, litt ved tilfeldigheit faktisk. Som Tove nemne i sitt innlegg er den det øveste symbolet på vår. Snøklokkene er eit godt teikn på at vinteren held på å gje slipp. Krokusen klarar liksom ikkje å dy seg heller når sola byrja å titte fram. Det er med andre ord godt å bu på vestlandet om dagane :)

Ellers så har Tove og Lasse alt komt med kjempebilete på utfordringen min, så klikk dykk inn og sjå :) Eg skal prøva meg på eigen utfordring, men hestehoven er alt brukt så eg får finna noko anna :)

Det blei og fotografert noko ferdig strikkeprosjekt, men då dei skal bli gåver så kjem dei fyrst på bloggen om litt.

2 kommentarer:

Veronica sa...

Jeg kan anbefale en tur til Gamlehaugen på sommerstid. :)

Det er fint å gå opp mot "skogen". Der er det et fint usiktspunkt med benk. Stille og fredelig.

Tove sa...

Tviler på at det er så stille og fredelig sommersdagen - var mye folk der i går, og det på en kald (ihvertfall i skyggen) marsdag!!! Men jo, vi var der og der var det fint også nå.

Og alle var enig om at det hadde vært en fin tur....