lørdag 15. august 2009

Utfordring - Dag 5

Det blei ingen fjelltopp idag for eg bestilte meg time til dyprens etter jobb. Det var skikkeleg deilegt, og som så mangen før meg så hadde eg problem med å halde meg vaken. Men vel ferdig - eit "par" kroner fattigare - ein augekrem rikare så fant eg ut eg skulle ta den lange vegen heim.

Turen var utan overraskelsar, eller kanskje eg berre var for avslappa etter dyprensen... Eg sleit uansett med å få eit skikkeleg bilete på turen, soppen blei det beste... Likar ikkje å bruka blitz, men denne var heilt åleine mellom nokon steinar overdekka i mose, så... Turen var uansett ein god avsluttning på behandlingen min. Kanskje fjelltur imorgon?

2 kommentarer:

Birkus sa...

Du har klart utfordringen du! Stolt av deg. Og veldig stolt av at du også har "vært snill med deg selv" hos damene med dyprens. Kanskje det frister til gjentakelse av god inne behandling av kropp og sjel. Selv om det koster litt......

Tove sa...

Is it magic, tro? Mushroom'en, altså. *fnis*