fredag 21. august 2009

Feriespøken

Av og til får ein nyss om ein spøk ein berre ikkje kan la vera å ta del i. Dette skjedde då meg fredag i forrige veke. Problemet var å finna eit tastatur av typen Dell som var mørkt og som ikkje fungerte. Eit par meldingar, eit par turar mellom nokon etasjar, eit par telefonsamtalar seinare så hadde eg det som trengtes. Tastaturet blei overlevert Irene (kollega og partner in crime).

Utpå ettermiddagen/tidleg kveld på fredag fekk eg melding om at karsefrø (den absolutte nødvendige ingrediens i planen) var endeleg oppdrevet og planta. Søndagen fekk eg mms med at det spirer og gror...

Torsdag denne veka kom den heldige eigaren av tastaturet att frå ferie, og etter det eg er blitt fortalt så tok det litt tid før vedkommande la merkje til at plassen såg ut som avbilda under. Responsen var og at ho måtte ha nytt tastatur og lurte på om ho skulle ringa Helpdesk. Hennar fungerande tastatur blei levert tilbake og latteren satt heldigvis laust :) No står karsetastaturet i vindauga og vert vatna ved behov, lenge leva
Dette var det kjempe kjekt å vera med på, så tusen takk Irene for at du fortalte meg om ideen så eg kunne bidra aldri så lite... Kva skal ein finna på til neste år då? :)

3 kommentarer:

Irene sa...

Hehe, det var vel verdt alt "arbeidet", ja...
Men rett skal være rett, litt av æren skal Kicki, som drog samme spøken på en aav sine kollegaer først.

Fru Keilegavlen sa...

Hehe...så artig!! :)

Petronella sa...

Festlig spøk :-D
Takk også for koselig kommentar i bloggen in i dag.