søndag 18. oktober 2009

Då inspirasjonen kom og tok meg

For ei tid tilbake var eg innom ein blogg der det var snakka om handlaga knappar på etsy. Eg likte veldig godt det eg såg og vips så var det bestilt ein del knappar. Vel 1 veke etterpå var knappane i postkassen min med takkemelding og beskjed frå Aimee, ho som lagar knappane :) Eg falt då endå meir for knappane og vips så var det bestilt endå fleire knappar... Bilete til venstre er forsending nr. 2.

Så for den som ynskjar ein spesiell knapp til det spesielle plagget eller strikketøyet bør nett sjekke ut AimooBaroo.

Så skjer det veit du, inspirasjonen kjem hoppande opp og bite meg når eg minst ventar det. Hadde leste Allers sit Juleblad og nett fått fyrste sending med knappar. Og kva anna finn eg på enn at eg skal prøva å laga eit par knappar sjølv. Resultatet er så som så, men det er fyrste batchen. Dette er truleg ein kunst som må finpussast :) Er alikevel stolt nok av produksjonen til å visa den her. Kanskje kjem der andre seinare.

9 kommentarer:

Paddelora sa...

Knallstilige knapper du har laga!!!!
Kjøper de gjerne hvis du ikke vil ha dem ;)

Petronella sa...

Utrolig flotte knapper. Så morsomt å få slike festlige pakker i posten. Syns jo også at dine egne knapper ble knalltøffe! Dette må du bare gjøre mer av og jeg blir raskt en god kunde :-)

lise sa...

Herlige knapper! Jeg setter meg gjerne på kjøperlisten jeg også.

Birkus sa...

Kreative Lene! Du er jammen rask med å hive deg rundt å prøve nye ting. Må lære av deg.... Kanskje jeg rett og slett må bruke uken på noe nytt :-) Når andre opplever nye byer, får jeg prøve å oppleve nye ting her hjemme :-)

Inger sa...

Knalltøffe knapper! Du er jo en kunstner du :)

Ha en fin søndag!

sol sa...

Stilige knapper - både de du har kjøpt og de du har laget selv.

amylin sa...

Flotte knapper. Jammen skal jeg sjekke ut den siden selv, for jeg trenger litt knapper.

KRØLLEMIKKEL sa...

Så kule knapper du har laget.

Miriam sa...

så flotte kanpper både de nyinnkjøpe og nylaga