søndag 6. desember 2009

Eksamen overstått - Juleproduksjonen påbegynt

Der har i det siste vore ein del forsøk på eksamenslesning. Hadde eksamen på torsdag, så då var eg ferdig for i år med den slags. I tillegg har det som er produsert i sofakroken veldig ofte vore med ein pakkelapp på, så å blogge om det heilt endå er litt uansvarleg. Vil jo sjølvsagt ikkje øydelege jula for dei som skal få gåver av meg :)

Der er sjølvsagt litt produksjon som ikkje har merkelappar på seg, men det er heller minimalt... F.eks så er sokkane til høgre strikka innimellom eit par julegåver. Desse er heilt straighte i ribbestrikk. Garnet er Schoppel-wolle Admiral Ombre. Eg syns det var veldig godt å strikka med, og varma godt på foten. Strikka og eit par små pulsvarmarar av restegarnet. Fargeovergangane overraska meg, vanlegvis er der klart at eit vist parti med fargeendringar vert gjordt om att gjennom heile nøstet... Denne gongen fant eg ikkje kor effekten byrja igjen, virka nesten som at heile nøstet var ein lang endring. Veldig imponerande.
I sokkegarnpakken med garnet til sokkane over fekk eg og eit nøste med det no forgjette garnet Zauberball, i fargen Fuchsia. Garnet var ufatteleg mjukt og fargane fantastiske. Lurte lenge på kva eg skulle laga av dette, men eit par skikkeleg kalde dagar på jobben gjorde valget enklare. Pulsvarmar var påkrevd dei dagane. På bilete til venstre er resultatet når eg var ferdig å strikka eit par. To veldig ulike pulsvarmarar, men der var garn til overs så eg strikka eit par til. Då fekk eg til slutt eit par i lillatonar og eit i orangetonar. Det lilla paret brukar eg MASSE, det varmar veldig godt. Det orange paret spurte Birkus om ho kunne få kjøpa av meg for nokon kroner og ein middag, så SOLD! :) Oppskriften til pulsvarmarane finn ein her.

Nedteljinga til jule er offesielt starta no...

Ingen kommentarer: