lørdag 26. desember 2009

Juleproduksjonen

Då var julaftan vel overstått, all den gode maten, julegåver, godt selskap, snø ute... Heilt perfekt! Det er og trygt å visa kva ein har brukt delar av hausten og mesteparten av desember på.

Har jo sjølvsagt brukt desember til ein del julegåveproduksjon. Bl.a har eg strikka eit par Twillight-vottar av Pickles Abuelita Tjukk Merino Mørk Advent som Oline fekk. Totoro-vottar (ravelry) strikka eg av Pickles Abuelita Baby Merino som Lykke fekk. Veit vottane falt i smak, håpar og dei passa :)

I haust fekk eg boka Creepy Cute Crochet i postkassa. Etter å ha bladd i boka eit par gongar så fekk eg ideen at eg skulle laga desse som nøkelringar. Og dette utvikla seg til å bli ein del av årets julegåver. Her er dei fyrste 10 eg har laga. Der er Day of the Dead menn og damer, der er Mannen med ljåen, ein Ninja, ein Zombie, ein Lirekasseape og eit ekte til-døden-skiller-oss-ad-par. Der blei to ekstra figurar på tampen, og alle har blitt fordelt til det eg meinar har vore verdige eigarar :) Alle i spesiallaga innpakkning. Så håpar eg nokon av dei får nøklar eller kanskje ein sekk å passa på :)
Tove var vel den einaste som faktisk kom med ynskjer før jul, bl.a avlange puter til å ha i sofane/ryggen. Etter å ha tråla gjennom alt av butikkar og konstatert at der ikkje fantes nokon puter som var i Toves stil... Då blei ideen revidert når eg kom over ein kul gardin på Indiska, korrekte fargar og mønster for Tove. Kva gjer ein då? Jo, ein syr sjølv :) Ein lyge og til Tove når ein handlar paljettar til å pynta putene med :) Eg er nøgd med resultatet, og har fått inntrykk av at Tove er nøgd og :)

Framleis GOD JUL til alle kjente og ukjente :)

1 kommentar:

Tove sa...

Putene funker finfint de. Må bare passe på at jeg ikke våknet med paljettavtrykk i trynet etter middagsluren... *fnis* Takker nok en gang!

Når det gjelder den lygingen så vet jeg at jeg truet med regn på bursdagen din fordi du har vært slem pike og fortalt usannheter. Kom imidlertid på at en hvit løgn eller to i juleforberedelsene er lov, så herved trekker jeg trusselen tilbake! Dersom det regner på dagen er det mao ikke min skyld... ;-)