søndag 10. januar 2010

Ulriken med kamera


No i veka informerte Tove meg om at vi skulle på Ulriken på laurdagen dersom været var flott. Viste seg at ho hadde fått tak i 2 gratisbillettar med Ulriksbanen og vi skulle på fotosafari dersom været var upåklageleg.

Når eg vakna igår skinte sola og været var definitivt upåklageleg. Vi avtalte å møtast i sentrum for å ta ein buss oppover til Haukeland sjukehus. Ein liten spasertur oppover til banen og vi var godt påveg.

På toppen var det kaldt, men flott. Kameraene blei tatt fram og utsikten blei fanga om og om igjen. Tove klarte til og med å gøyme seg frå meg der oppe. Når eg endeleg fant ho igjen og autofokusen på kamera mitt hadde slutta å funge gjekk vi inn på restauranten og handla oss lunsj (lapskaus). Den nye restauranten hevar kvaliteten på turen til toppen no, i forhold til før.

Når sola byrja å nærme seg horisonten kledde vi på oss og fotograferte vidare, eg måtte då fokusere manuelt. Ikkje nødvendigvis enkelt når kulden gjer at augene renner, ting vert aldri heilt i fokus...
.
Men det var kjempekjekt å ta turen på Ulriken for å fotografere og berre slappa av. Tusen takk for turen Tove, la oss gjere dette igjen :)

1 kommentar:

Tove sa...

Det hender jeg glimter til med gode ideer.... :-)
Synes for øvrig at det nesten var varmt der oppe i høyden i forhold til det kalde hullet jeg oppholder meg i om dagene....