lørdag 17. april 2010

Påsken 2010

Eg veit påsken er over for lengst, men betre seint enn aldri som det heite så...
Ein relativt ny tradisjon i påsken held ein ikkje alltid fult styr på når ein starta med, men gjennomførar den iår som tidlegare. Eg og bror min har nemleg starta tradisjonen heime med at iløpet av påskeferien så lagar eg og han 3-retters middag til mamma og pappa. Det har og hendt at andre frå familien har fått vore med. I år var farmor og onkelen vår frå Arendal med.

På bileta ser de bror min godt igong med å fylla hovudretten etter å ha gitt den ein omgong med kjevla :) Der er og bilete av kvar rett.

Påskemenyen 2010 var som følgjer:
Forrett:
Queneller med fisk og skalldyr. Tomatcoulis og enkel salat til.

Hovudrett:
Okserullade med chillipesto, spinat og brie.
Rotstappe, kandiserte grønnsaker og rødvinsaus til.

Dessert:
Sjokoladefondant med pasjonsfrukt og appelsinsaus og frisk frukt til.

Denne gongen hadde vi og plukka ut litt vin som vi serverte undervegs, men då eg er sinnsjukt dårleg på vin og handlar slikt etter utsjånad på flaska så skal vinkartet forbi uskrevet :)

Men kvelden blei ein suksess, og mykje av det vi laga lagar eg gjerne igjen :)

2 kommentarer:

Mooncat sa...

dette begynner vel å bli tradisjon? Ser også veldig godt ut, jeg er imponert over deg og Tom. Sees om en 3ukers tid.

Tove sa...

Pokker nå ble jeg sulten.....