søndag 15. januar 2012

Brisbane - Australia

Oppe, venstre - høgre: 1) Vi (minus Cathrine) står på ein av fleire bruer som krysser elva som renne gjennom Brisbane.  2) Brisbane skyline. 3) Høljeregn, vi har søkt tilflukt i ein undergong. Fekk tida til å gå med sang :) Nede, ventre - høgre: 4) Brisbane hadde sitt eige parisarhjul. Ved sida av det stod The Nepal Peace Pagoda. Camilla poserar på ein elefantstatue. 5) Lett galopp ned strandpromenaden. 6) Eg og Camilla har lukta oss fram til ein lokal garnbutikk i Fortitude Valley. Begge handla :)
Eg er tilbake i Australia for dei som ikkje har forstått det utifrå forrige post. Desseverre så gjer dette landet/kontinentet slikt inntrykk på meg at eg verken klarar å velgje ut få bilete eller å fatte meg i kortheit om turen... Så for dei om ikkje orkar så er det berre å skumme gjennom dette og dei neste innlegga, eller hoppa direkte over dei :)

Har no vore her litt over halvparten av ferien. Følar eg har gjort mykje, men der er og så sinnsjukt mykje meir eg skulle likt å gjort. Men det som er gjennomført og opplevd er tur til Brisbane. Meg, Camilla, Leyla og Cathrine (kollektivet til Camilla) bestilt oss fly oppover and of we went. Værutsiktene var ikkje allverdas dessverre. Vi har gått litt rundt, men hovudgrunnen til reisa til Brisbane er alle parkane som ligg rundt denne byen. Men i Brisbane fekk vi sett litt, opplevde down pour (høljeregn) og fekk dekka eit aldri så lite garnbehov. I Brisbane fekk vi eit 4 bed dorm for oss sjølv på eit hostel. Det blei basen vår og turen gjekk nesten dagleg med tog til og frå ein park utanfor byen. Der kjem eigne innlegg om parkane, heile 4 parkar faktisk :)

Ingen kommentarer: