mandag 24. september 2007

Chocolate Pretzels

Folk som kjennar meg litt har mest sannsynleg fått med seg at eg likar meg veldig godt på kjøkkenet. Eg likar derimot ikkje oppvasken... Men å laga noko varmt å eta eller å drikka, baka ei kaka eller to, det likar eg. Og dersom eg lagar slikt, spesielt kakene, så delar eg helst med andre. Inkje unntak igår. Fekk plutsleg lyst til å laga noko godt og det blei Chocolate Pretzels (sjokolade kringler)

Sjokolade Kringler

100 g margarin, 100 g sukker, 1 egg, 225 g mjøl, 25 g kakao.

> Pisk margarin og sukker kvitt, pisk inn egger. Sikt i mjøl og kakao og bland til fast deig. La kvile i 15 min. Del i ca 30 emner. Trill kvart emne til ca 10 cm lange pølser og lag kringler. Plasser på bakepapir med litt mellomrom. Steik midt i omnen, 190 grader i 8 - 12 min. Avkjøl.

Desse kjeksa kan trekkast med sjokolade. Då smeltar ein 100 g kokesjokolade og 1 ss margarin i vannbad. Dypp kringlene og la sjokoladen stivne. Server :)

Eg likte iallefall kringelene, ikkje umogleg at dei vert laga att ein annan gong.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan bekrefte av de var VELDIG gode!!

Anonym sa...

Ja, det var de. ;o)

Og du må gjerne lage dem flere ganger...