lørdag 9. august 2008

Min sommarferie - 2008

Eg sit her og ser på kalendaren og har komt fram til at ferien min er nesten over... Kor forsvant dei 4 vekene? Det er vel noko mangen spør seg etter ferien, så no skal eg tenkja tilbake og sjå om eg har gjordt noko kjekt :) (Bilete over er panoramabilete av Vik med broderen, eit lite ekspriment)

Siste dagen på jobb var 11. juli. Den 12. juli var eg på Juli-tre-fest hjå ein kompis i sentrum. Der var vi ca 20 personar samla for å ete siste rest av fjorårets pinnekjøtt og kosa oss. Eg fant ut eg ville by på dessert og hadde med 2 stk Smuldrepai med banan og sjokolade med vaniljeis til. Det er den kulaste sommartradisjonen eg vert invitert til, så TUSEN TAKK til Sten og Siri :) Eg stillar gjerne opp med dessert til neste sommar og eg :)

Dagen etter, rimleg tidleg, hoppa eg på bussen til Vik. Der blei det meste av ferien tilbrakt.
Den fyrste veka i Vik var veldig stille pga været. Vakna kvar dag til himmelen som hang i hovudet på ein og regn. Den 21. juli var det uansett vær avreise for mamma og pappa med Hurtigruten "Finnmarken" tur/retur Kirkenes. Holdt meg i Bergen ut den veke og fekk inn 2 fjellturar med Oddis, ein opp Stoltzen til Rundemannen og ned att og ein opp på Løvstakken. Bilete (over til venstre) er av Sandvikspilen og frå fyrste turen.
Den 25. juli hadde Tove teke fri frå jobb, så henta ho på føremiddagen og vi sikta bilen (pappas Merce passe eg medan dei var på tur) mot Vik i Sogn. Vi hadde ein roleg tur til Vik, med jordbærpause på Voss, Fotosafari både på vegen og i Vik, bading i Sognefjorden, besøk til Fritjof den Frøkne og mykje soling. Var stolt av bygda mi i det flotte været vi hadde den helga. Dei som vil kan lesa meir om den helga på Tove sin blogg :)

Den 27. juli kom Tom'en (broderen) til Vik på ferie og vi reiste ilag til Bergen for å hente mamma og pappa den 1. august, då var deira 11 dagars tur over. Etter historiane å dømma så må ein nok vurdera den turen sjølv ein gong :)
Det fine været hadde på dei 11 dagane fiksa ein overflod av sure kirsebær i hagen. Desse kirsebæra skal vist vera ypperlege til å laga vin på, så den siste veka har vi sikkert plukka 100 liter. Vi plukka frå bakken, vi plukka frå stigar (i 3 størrelsar) og ved å kutta ned greiner - ribba dei for bær og hiva dei på komposten (greinene altså). Det værste med å plukka kirsebær var all vepsen, dei svermar for harde livet om dagane og på toppen av ein stige er ikkje rette staden å vifta dei vekk... Men eg overlevde det og :)

Det har frå byrjinga av ferien vore snakk om at eg og pappa skulle gå ein tur til Gunnarsete i Vik. Dette blei det ikkje noko av før idag faktisk og då var Tom og med. Værutsiktene var veldig dårlege idag tidleg, men rundt 11:30 letta det betydleg. Vi kledde litt ekstra på oss (for sikkerheitsskuld), tok vatnflaska i handa og byrja. Litt over Gunnarsete Stølen ligg Svaberget og der tok vi pause og fotograferte litt før vi gjekk heim att og laga middag. Bilete under er utsikten frå Svaberget, pappa og Tom er ein viktig del av utsikten og :) Turen var tung, iallefall med nye ubrukte fjellsko, men absolutt verdt det på toppen.
I ferien har det og vorte tid til ein del maurdreping (dei er ein pest i hagen til mamma og pappa), strikking og faktisk litt hekling, avslapping, sett på dvd, lest bok, bading og soling, mykje god mat og drikka, har og hjupe til rundt huset heime og hjå Farmor... Stikkordet er avkobling frå jobben. No er der kun 1 dag ferie att... Håpar eg kjem på alle passorda mine til mandag... Det er vel det største problemet vi alle har etter ferien. Godt vi har Helpdesk :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Og alle var enige om at det hadde vært en god, om enn kort, ferie :)

Lenedyret sa...

Skjønnar ikkje korleis 1 mnd kan forsvinna så kjapt... Gav meirsmak og sjølvsagt :)

Veronica sa...

Høres ut som en fin og avslappende ferie.

Flotte bilder!

Eksperimentet med det første panoramabildet var artig. Skumringsbildet med Tove (tror jeg) som blåser på en løvetann var skikkelig fint. :)

Velkommen tilbake fra ferie.

Tove sa...

Er det noen som har sett Saturday Night Fever i ferien, eller? *fnis*

Lenedyret sa...

Tom'en fekk beskjed om å visa huset vår som om han var Tause Birgitte :D Han kler den litt feminine stilen, får det iallefall veldig godt til :)

Irene sa...

Høres ut som du har hatt en fin og avslappende ferie. Og ja, ferier har en tendens til å fly avgårde fortere enn svint.