lørdag 27. september 2008

Blomstrande haust

Dette sjalet frå Garnstudio satt eg i kø på Ravelry litt tid tilbake. Så var der to kollega som faktisk hadde laga det, og sjala var kanonkule. Så då fekk eg litt ny ved på ilden :)

På torsdag, i lunsjen under Seksjonssamling med jobben, var vi eit par folk som gjekk bort til Modellstrikk i sentrum og handla. Eg har då gått for ein 3-fargers løysning på sjalet, ikkje 6 fargar som på orginalen. Fekk forståeleg litt logistikkproblem med at same fargen kom mykje ilag, men etter ei stund så tok eg heller å valgte farge sjølv istaden for å følgje oversikten. Har og laga sjalet litt større nedover enn det var i oppskrifta.

No kan hausten berre komma, eg har mangen sjal frå før + dette som eg har laga for bruk i kaldt og surt vær :) Så no er eg klar for alt denne årstida skulle bringe :)

2 kommentarer:

Tove sa...

Ble skikkelig fint!

Irene sa...

Enig med Tove, det var skikkelig fint!!