lørdag 20. september 2008

Rebusløpet 2008

På torsdag var det dags for årets rebusløp på jobben. Det heile byrja med at i gangen på jobb stod det eit bord, på bordet låg eit fenalår som folk skulle halde og tippe vekta på. På plakaten stod det "Tipp vekta i gram". Ein kollega sa at dette måtte jo eg vera god på som hadde jobba i Posten, nemnar her i bloggen at på Postkontora i Noreg har dei vekter som vert brukt flittig. Eg stilte meg opp og fekk låret levert frå ein annan kollega som prøvde seg. Prøvde å sjå proffesjonell ut og ikkje minst tenkja på eit passande tall i gram. På lappen eg skulle registrerte forslaget mitt såg eg mangen som hadde skrive kilo, så kanskje oppkøyringa var altfor GODT igong, eller så hadde dei ikkje lest plakaten skikkeleg... Eg skreive no ned mitt forslag, 2317 gram, og fortsatte rebusløpet.

Rebussane blei utdelt og løpet kunne byrja... Det var sinnsjukt vanskeleg...

Vel tilbake på jobb fekk me litt drikka, noko viltgryta og så byrja utdeling av premiar. Fyrst var det for beste utførelse av teamet Haustjakt (den fekk vi ikkje), så kom Fenalåret som eg vant (bomma med 25 g på den faktiske vekta: 2292 g), så kom svara og rekkjefølgja på bilane i Rebusløpet der me kom på delt 6. plass (4 bilar dårlegare og 4 bilar betre). Me slo iallefall IT og det var jo målet, så er ganske så fornøgd med resultatet på Rebusløpet 2008.

2 kommentarer:

Tove sa...

Flinke piken. Men må innrømme at fenalåret så mye penere ut innpakket i Meny poser enn uten... Konklusjonen min er vel at jeg antagelig er flink til å dømme mat ut fra utseendet! *ler*

Irene sa...

Grattis, det såg godt ut!!