fredag 21. november 2008

Sokkergarnklubben des - 08

Der fekk eg truleg årets siste sokkegarnklubb pakke, og litt av ein pakke var det og. Såpasse spesielt at eg må visa pakkeinnhaldet før det vert sokkar av det :)
Ragg - strømpegarn frå Hjertegarn er ikkje så spesielt, men må for fyrste gong finna ei oppskrift på sokkar som treng større pinne enn nr 2.5. Så begivenheitsrikt vert det uansett :)
For dei som lurar på kvifor eg visar fram eit skjerf eg alt har strikka så må eg skuffa dei, det er ikkje skjerf men sokkegarn som er handfarga. Så du rekker opp "skjerfet" medan du lagar eit par sokkar i andre enden. Skal bli spanande å strikke sokkar av dette "skjerfet". Garnet heiter Flat Feet, nytt konsept frå USA etter det eg kan finne ut. Resultatet kjem sikkert her ein gong i framtida :)

3 kommentarer:

Tove sa...

Tøft! Synes grønnfargene var litt kul, faktisk... Får jo bare håpe effekten blir bra på sokkene og!

Anna-Maylén sa...

Hei og hopp! Stilig det håndfargede garnet :) Jeg har ikke betalt enda, for var litt usikker ettersom prisen var ganske stiv denne gangen.. Var det verdt prisen synes du? Virker jo så stilig det håndfargede garnet....

Irene sa...

Kult, blir spennende å se hvordan resultatet blir.