søndag 7. desember 2008

2. søndag i advent 2008

No har eg vore heime frå jobb med ein heftig forkjølelse nesten heile forrige arbeidsveke. Har blitt litt betre kvar dag, så idag er det beste eg har følt meg på lenge faktisk. Der er sjølvsagt litt hoste og snyting framleis, men minimalt iforhold til før i veka. Sidan formen er så ok idag så har eg satt meg ned med "Helt enkelt jul" og ein stor kopp te. Denne boka fekk eg av mamma og pappa til jul ifjor, så dette er fyrste julen eg har sjanse til å bruka den. Bl.a har Inger Espelid Hovig vore med på boka, så dette må jo berre bli bra.

Ser på oppskrifter til det meste. Så alt frå kva julekaker trur eg vil falla i smak heime i jula? Er der noko eg kunne baka som ville falt i smak? Nokon julegotter eg kunne gitt vekk i julegåve? Idear til juledessertar til dei andre dagane i jule? Der er til og med idear til pynting, kransar, innpakning ol og... Eg kosar meg storvegs med boka og julete i koppen :)

1 kommentar:

Irene sa...

Hei, håper du har komt deg vel frem til julefeiringen. Det ligger en utfordring til deg i bloggen min.