søndag 13. september 2009

Uptown boot socks

Som medlem i Sokkegarnklubben så kommer det pakke i posten 4 gongar i året med sokkegarn. Pakkane inneheld garn til to par sokkar, i teorien iallefall. Kan hende det berre er meg, men det er ikkje like enkelt å vita å byrja på hælen tidsnok på fyrste sokken når ein har eit 100g nøste... Denne gongen klarte ikkje eg det iallefall, så måtte bestilla eit nøste ekstra. Garnet heite Mellanraggi frå Järbo Garn. Garnet var greitt nok å strikka i, litt stivt kanskje. Kjennar at det eg likar best med garnet er at det luktar ull, ein lukt eg har likt sidan eg var liten og voks opp på garden til farfar og farmor.


Garnet var på plass men som alltid er det vanskeleg å finne eit mønster som funkar med garnet og fargane i garnet. Eg falt på Uptown Boot Socks frå boka "Favorite socks, 25 timeless designs". No har eg ein del garn til overs etter å ha kjøpt et nøste ekstar, så prøvar å laga eit par pulsvarmarar til.

Ingen kommentarer: