søndag 13. september 2009

Slutt på stillheita??

Det har vore litt stille frå meg i det siste, men det har alikevel skjedd ting. Har strikke eit par knelange sokkar til ein kompis, soveposesokkar, men dei gløymte eg å ta bilete av. Har stikka julegåver, så dei må eg venta med å visa fram. Men der er ting eg kan fortelja om, ting eg har plukka fram frå bunnen av kista for å fullføra. Dei skal fullførast før året er omme og, så det er lov å etterlysa og terrorisera dersom eg ikkje bloggar om desse. Legg ved ei liste her:

1 Rebecca dress with lace skirt
2 Soveposesokkar til Anja
3 Sokker av garngåve frå Anna-Maylèn
4 Babybody i Milk n' Honey
5 Uglekjole
6 Stjernesjalet frå Pickles

Eg har ikkje bestemt meg for rekkjefølgjen heilt endå, men håpar å kunne blogga desse prosjekta i fullført tilstand iløpet av hausten :) Så får seie at dette er ein utfordring til meg sjølv.

1 kommentar:

oddis sa...

Anja har prøvd sokkene og de ble for varme :) Dette blir bra i kulden i teltet :)