torsdag 11. november 2010

Leopard med mjukt indre

Tove, AC og Sissel (venninna til AC) var ein bitte liten tur til København. Var kjekt å høyre på alt dei hadde sett, gjordt og handla. Feira AC sin bursdag gjorde dei og, GRATULERAR igjen!! MMS'en av drinkane dei feira med kom til meg fyrst 2 dagar etterpå. Sikkert det kalde været som har sinka den :)

På bilete er den fantastiske overraskelesen eg fekk når dei kom heim. Den er artistisk innpakka av Tove, ho har nemleg mastergrad i gåvepakking :) Garnet, Onion er ein fin blanding med camel og merino, og med ein lekker, roleg lilla farge (perfekt). Gledar meg heilt sinnsjukt til å strikka med det. Trur eg må avvente med å strikka det til i jula. Må ha noko strikkesnop å gleda meg til og :D

TUSEN TUSEN TUSEN TUSEN TUSEN TAKK!!

Ingen kommentarer: