mandag 29. november 2010

Vi bevegar oss

Då har eg og Camilla vore ein liten tur i Sydney på sightseeing. Dette skjedde på laurdag. Det blei ikkje så mykje som eg kunne tenkt meg, men dette var ikkje fordi lysten ikkje var der men fordi skoa ikkje var av typen gå langt og lenger enn langt...

Vi byrja med The Rocks, dette er området frå hamna og til under Sydney Harbour Bridge. Der var det marknad kvar laurdag. Haugavis med boder og mykje fint, faktisk så mykje at det blei litt overveldande. Så gjekk turen vidare inn mot hamna, her tok vi ein liten avstikkar inn i Botanical Garden (Oriental Garden-delen) og tilbake til Sydney Opera House. Dessverre hadde skoa drept føttene våre då så vi snitta berre bygningen. Men vi har planar om å komma tilbake seinare, og då SKAL eg gå amok der :)

Idag (måndag) har vi då fiksa oss fly til Hamilton Island, Whitsundays Island, litt nordover langs østkysten. Derifrå skal vi ta ein liten båttur til Long Island til Barefoot Lodge der vi skal bu til laurdag. Og gjett om eg og Camilla skal dykka på Great Barrier Reef derifrå :) Så har vi tenkt å bevega oss sørover mot Sydney, men skal stoppa på Fraser Island og teste ut campinglivet ala Australia. Når vi har fått nok av sand i rompesprekken så tek vi fyrste fly tilbake til Sydney. Camilla må nemleg pakka saman og flytta ut av hybelen sin. Men når det er gjort så finne vi nok på noko meir.

Oppdateringar, bilete og opplevelar frå turen som ligg foran oss no, vil nok dukke opp her :)

Ingen kommentarer: