torsdag 31. januar 2008

Ferdig...


Jippi!!

Då var eg ferdig med mitt aller fyrste par med Jaywalkers :)
Desse sokkane var faktisk veldig kjekke å strikka, og som Fru Turøy har fortalt så var dei skikkeleg gode å ha på seg :)










Sidan dei var så kjekke å strikka har eg kjøpt inn meir garn i nye fargar, litt meir maskuline kanskje. Så det og 8 maskar ekstra så håpar eg det skal bli eit par sokkar til kjæra pappa. Han er fyrbøttaren heime så kan likar godt varme sokkar. Og vert jo ekstra bra når dei er så passe funky som Jaywalkerene er :)





Talking about funky, her om dagen var det eit skikkeleg funky lys som kom over bakketoppen eg ser frå stove vindauga. Fekk teke eit par bilete som eg like og legg difor ut eit av dei.

Just for fun :)

1 kommentar:

Tove sa...

Siste bildet var utrolig tøft! Ser jeg må gjøre en innsats på sokkestrikkingen siden du har tatt meg igjen med veldig god margin....