tirsdag 6. mai 2008

Ettermiddagstur

På bussen heim frå jobb idag fekk eg tekstmelding frå Hanne. Ho lurte på om eg ville vera med å gå til Geitanuken med gjengen i det Blåhuset. Eg er veldig glad i å gå tur, blei strålande fornøgd :) Så rett etter middagen var slukt blei eg plukka opp nede i vegen. Vi køyrte litt oppover før vi tok beina fatt. Eg og Oline hadde ein liten joggetur når vi nærma oss toppen. Og Lykke er ikkje tam. Kvar gong ho heldt nokon i handa i dei brattaste partia, på vegen ned att, så berre peisa ho på. Så ho stolar fult og heilt på dei ho held i handa iallefall. Så vi var 3 "gamlingar" og 2 fjellgeiter på tur idag. I dette været er slikt berre ein fryd. Gleda meg allereie til neste tur :)

3 kommentarer:

oddis sa...

Imponert over utsikten!

HanneCath sa...

Ja, det var en fin, liten tur :-) Geitanuken er perfekt på en ettermiddag.

Unknown sa...

Høres ut som en veldig fin tur. Og utsikten ser jo upåklagelig ut! Herlig med været som begynner å bli såpass at det er mulig med slike turer :)