søndag 4. mai 2008

Sjal til Farmor


Då har eg fullført sjalet som er byrja på for ei tid tilbake. Skal gje det til Farmor. Tenkte eg skulle ta meg ein tur til Vik på nasjonaldagen, så då skal eg overlevere det personleg. Får sikkert rømmegraut og spekemat som belønning. Ingen dårleg betaling spør du meg :)




Irene, som har laga sjalet før, kunne fortelja meg at blomstrane på sjalet var knotete å få til, og det skal eg skrive under på.
Eg tok meg litt kunstnerisk friheit med eine blomsten. Ingen stor utskeiing, gjorde blada berre litt breiare. Men der var alikevel haugavis med trådar å feste på kvar blomst...

Men er veldig fornøyd med resultatet, så då er det berre å krysse fingrane for at Farmor likar det, og at der ikkje er for mangen blomstra på.

Oppskrifta er frå ei gamal handarbeidsbok og eg har brukt Sisu i lilla og off-white.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kjenner jeg besta rett får du nok rømmegraut og spekemat uansett :)

Skikkelig flott sjal i alle fall!

HanneCath sa...

Så romantisk med de blomstene på! Kjempefint! Hun blir sikkert veldig glad!

Tove sa...

Farmors rømmegrøt, ja. Begynner bare å bli et år siden du antydet at du skulle lage grøt etter farmors oppskrift og invitere meg på besøk! *snøft*
Men skjerfet ble veldig fint!

Veronica sa...

Gratulerer!

Sjalet ble skikkelig fint!
Regner med at din bestemor blir glad for det.

Må si meg enig med de andre i at du nok er sikret rømmegrøt og spekemat uansett hvilken dom sjalet får. ;)

Kos deg på 17. mai!

Irene sa...

Sjalet ble kjempeflott, mottager blir nok superfornøyd!!