tirsdag 28. desember 2010

Bondie Beach - sun, surf og badevakter!

Bondie Beach var ein sjølvsagt strand å besøkja, og ja eg har sett på Bondie Rescue. Men når vi var på Bondie så forstod eg kjapt at eg ikkje har sett nok. Veit absolutt ikkje kven av livvaktene på TV'en eg har eller ikkje har sett. Når vi ankom stranda såg vi at filmteamet var på plass denne dagen, men der var lite action. Såg ein gong at 2 politifolk kom springande ned trappa ved vakthuset, hoppa opp bakpå den lekre vetle badevaktbilen og blei kjørt bortover stranda. Filmteamet kom styrtande etter 2 stk på ein ATV. Meir fekk eg ikkje med meg dessverre.


På bileta er der litt fokus på badevaktene og vakthuset. I tillegg er der eit bilete av Camilla som benytta tida på stranda til å lese bok og jobba med brunfargen. Der er og eit bilete av 2 ridande politi som patruljerte stranda og promenaden. Hestande var pynta med nissehuer :)Eg benytta dagen på Bondie til å bada og sola meg. Eg holdt meg ikkje mellom flagga, men eg symde heller ikkje. Blei til at vi gjekk utover til vi hadde havet til midt på magen, dukka oss under og gjekk tilbake. Vi kosa oss på Bondie Beach, det var faktisk vanskeleg å ikkje gjere det.

1 kommentar:

Dr.Love sa...

Her var det lekkert!!!!
Mannfolk i hopetall Lene og du er flittig med linsen og. Her er det muligheter for aggressiv sjekking. Du oppdager en kjekk type, durer rett bort og ber om å få ta bilde sammen med han. ER du heldig så treffer amors piler dere begge!!!!