fredag 31. desember 2010

Sydney Operahus

Dette bygget treng ingen introduksjon reknar eg med :) Det er jo ein interesant og litt rar bygning, men ein ting skuffa meg stort... På kveldane så var den sjeldan og aldri opplyst, og dette er ein bygning som ber som å bli opplyst. Bergen er flinkare med å lyse opp Ulrikken enn Sydney var til å lyse opp Operahuset på nattestid. Nattebilete eg har av Operahuset var berre eit eingongstilfelle, vanlegvis var der toppen 3 lommelykter som lyste på det. Trur Operahuset er den eine tingen eg kan seie eg har gjort meg ferdig med i Australia...

Resten av Australia må nok besøkjast igjen. Ein veit at det er eit stort land, men at det var så stort blei iallefall eg klar over fyrst når eg kom ned. Neste gong skal eg ikkje reise på slutten av året, heller på starten :)

2 kommentarer:

Lasse Nordvik Wedø sa...

Kunne sikkert skrevet det samme på alle postene dine: gAh!
Så bra bilder, og for en tur. Det virker i alle fall som om du hadde det bra. Hjemreiserot til tross....
Godt nytt år Lene!

Anonym sa...

Jeg nøyer meg med kommentar på siste innlegg.

Ut fra bilder og fortelling virker det som om du har hatt en flott tur med mange opplevelser! :o)

Mange flotte bilder!

Gleder meg til å høre mer i morgen.

Velkommen tilbake til kontinentet, Europa, Skandinavia, Norge. ;o)

Veronica