søndag 2. oktober 2011

Dette er min Still light tunika. Fyrste gongen eg såg oppskriften så viste eg at den berre måtte eg laga. Den blei strikka kort tid etter eg fekk oppskrifta, og den er i Pickles Baby Merino i grå og røsslyng. Eg elskar det garnet, det er så mjukt og deilegt pluss behagleg å strikka med.

Tunikaen blei ferdig for vel 4 mnd sidan, har berre ikkje fått fingen ut og festa alle trådane. Skulle likt å kunne knipse fingrane mine og alle trådane var magisk festa. Men sidan eg ikkje har slike krefter så måtte eg ta eit tak...

Er veldig fornøyd med resultatet. Har brukt den eit par gongar alt og. Sukk, kven treng kosedressar når dei har ein still light tunika i skapet! Denne skal eg kosa meg i fleire gongar utover hausten og vintaren :)

2 kommentarer:

lise sa...

Så flott den ble med striper!

Tove sa...

Se der, ja. Gleder meg til å få sett den på...