torsdag 17. april 2008

Skattar frå Kiel

Shopping i Kiel. Sjølvsagt klarte eg å snubla over ein garnbutikk i Kiel, og så hekta som eg no er på strikking så klarte eg ikkje gå derfrå tomhendt. Fekk med meg 3 nøster med Lana Grossa Mood. Kva eg skal strikka av dette deilege garnet veit eg foreløpig ikkje, dukkar nok opp noko ein dag :)
Fekk og handla meg 5 nøster med Lana Grossa Qui. Dette er farga i effekt mellom kvitt og veldig lys blå. Vurderar sterkt å strikka ein Ribbed Lace Bolero av dette garnet. Får tenkje på det til over helga når eg fullførar eit par andre prosjekt, slik at eg får tid...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi...du er jo like opptatt av garn så jeg er opptatt av racer dekk :)

Veronica sa...

Kan ikke si jeg ble sjokkert da du og Tove omtrent stormet inn i garnbutikken i Kiel. ;)
Får håpe dere begge finner noe fint å lage av det nye garnet. :)