lørdag 5. april 2008

Oppdatert bloggkrok

Dette er noko eg har tenkt på lenge, nemleg bytta ut det gamle "spisebordet". Hadde for lengst sett meg ut eit eg hadde lyst på og (same som Tove), men ikkje alltid like enkelt å komma seg på Ikea og handla det. Idag derimot, siste dagen med bil før den leverast tilbake til solbrune foreldre, så kom eg meg på Ikea og handla.

Det er snakk om kanskje 500 m frå leiligheita mi og til Ikea, bordet var flatpakka og, men herlegheitas tonnasje var på heile 46 kg. Men fekk det opp trappa til 3. etasje utan uhell. Montert på ein god halv time og vips :)

Det som gjenstår no er å få flytta det gamle bordet i boden og papirbosset i kontaineren utanfor. Må meddela at det er kjekt å blogga på det nye bordet :)

3 kommentarer:

Tove sa...

Slitan! Flink du er. Jeg var hjulpet av en heis da jeg skulle ha mitt bord inn - veldig praktisk!
Som sagt - kommer på middagsbesøk en dag! ;-)

Anonym sa...

Gratulerer med nytt spisebord! Ikke bare fint og stilig, men praktisk også! Jeg er mest imponert over at du fikk det opp fra bilen og inn helt alene da :)

Veronica sa...

Gratulerer med nytt bord!

Har hørt at de bordene er overraskende tunge. Er nok fordi det er heltre.

Gleder meg til å komme på middagsbesøk. ;)