tirsdag 25. mars 2008

Påskebading

Følar eg må legge ut fotografisk bevis på at jo der er innebygga basseng gjennom ei dør i veggen i stova heime i Vik.

Seint på kvelden natt til søndag så tente eg eit par stearinlys, tok på meg bikinien og inntok bassenget. Der var vel ca 25 grader i vatnet. Symde eit par gongar fram og tilbake, og som ein ser tok eg eit par bilete. Dette fordi mitt nye kompakte kamera er vanntett ned til 3 m utan undervannshus.
Bassenget er ikkje så stort altså. Det er vel ca 7.5 m langt, 3.5 m breidt og ca 1.2 m djupt. Ikkje akkuratt mogleg med stuping frå 10 m her ned. Derimot er det perfekt for kroppar som vil ha kvile.

Det er ikkje lett å se bra ut på bilete over vatn og det er endå vansklegare under vatn. Bilete er berre bevis på at eg har bada i påsken.



Så dette var det eg gjorde når eg ikkje strikka, såg på film, laga og åt god mat o.l.

2 kommentarer:

Veronica sa...

Heldiggris! :p

Irene sa...

Æ vil åsså bade!!!