søndag 30. mars 2008

Sheldon og Shaun


Shaun har fått ein venn, Sheldon the Turtle.

Som de ser på bilete til høgre så passar Shaun på Sheldon, dei ser nemleg på ein naturfilm på Animal Planet. Kan vera rimleg skremmande det av og til så godt å ha nokon ein kan gøyma seg bak dersom det skulle bli behov for det.





Ellers så var Sheldon faktisk veldig lett å laga bortsett frå ein ting. Eg har aldri strikka ting saman med I-cord, så det var ein ufordring.

Sheldon the Turtle er todelt. Han kan kle av seg skallet dersom han tilfeldigvis skulle byrja å klø på magen.

Kjem sikkert til å prøva laga fleire Sheldon'ar, men då skal eg bruka litt mindre pinnar til kroppen så han vert litt tettare.

Syns han blei søt eg :) Kanskje eg finn nokon som vil adoptera han.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, Sheldon var skikkelig kul :) Tenker på Oppdrag Nemo når jeg ser han. "Ride some shell dude!" :)

Penelene sa...

Jeg må bare si at jeg ELSKER Shaun! Og jeg tviler ikke på at han er en god skilpaddepasser. Fin skilpasse Sheldon!

Anna-Maylén sa...

Noe så festlig!!! Er da så imponert over at du strikker etter engelske oppskrifter! :)

Irene sa...

Hihi, han var søt!

Veronica sa...

Sheldon ble skikkelig stilig! :)

Han føler seg nok hjemme hos deg som er så glad i skilpadder. ;)